2014 m. balandžio 5 d., šeštadienis

Mano nauja treniruočių programa

Nors mano Body By Science programa veikė neblogai, rezultatai gerėjo kas savaitę ir turėjau daug laisvo laiko, tačiau žiema baigėsi, Druskininkų sniego arenoj sniegas neslysta, tad pasiilgau sporto. Grįžti prie futbolo nenoriu, nes labai jau nesaugu mano keliui ir visada bijau, kad kas pakiš koją ir bus ate mano meniskui (kuris ir taip plyšęs). Intensyvumo norisi ir nors vis pasvarstau apie CrossFit, mano noras konkuruoti tikrai "nuneš" mano norą viską atlikti tobula forma, be to man šiuo metu įdomiau dideli svoriai.  Jau keletą mėnesiu klausausi everydaypaleo.com Lifestyle and Fitness podcast'ų (tai tarsi internetinės radijo laidos) ir Sarah su Jason (treneriai, kurie veda laidas) man vis labiau patinka. Jason toks "tiesiai šviesiai" vyrukas,  jiems abiem svarbiausia gera pratimų atlikimo forma, didėjantys svoriai sunkiuose kėlimuose, sveikata, gera savijauta ir pakankama mityba, streso valdymas ir miegas. Sarah dirba Robb Wolf sporto klube, Jason turi savo CrossFit tipo sporto klubą (nėra treniruoklių). Vis galvojau, kad man reikia trenerio, kuris prižiūrėtų mano sunkius kėlimus, ypač deadlift (štangos atkėlimas nuo žemės) ir pritūpimus su štanga. Tačiau jei jau treneris, tai toks/tokia, kurie užsiima paleo mityba ir suvokia primal gyvensenos principus ir galiausiai ar visų pirma- labai gerai pastebi kėlimų klaidas, nes "bele bele"tai ir pati galiu pastebėt. Tad svarsčiau svarsčiau ir galiausiai nusprendžiau prisijungti prie Sarah ir Jason internetinio sporto klubo eplifefit.com. Kaina nėra didelė, tad bent mėnesį pabandyti neskaudės.

Man labiausiai patinka, kad jiems gali kiek nori siųsti savo pratimų, kėlimų video ir, bent jau man, Jason atrašo kitą dieną. Be to treneriai atsako į klausimus forume ir ten patys dažnai pradeda temas su straipsnio tipo įrašais. Į dalį klausimų jie atsako per kassavaitinį Skype skambutį, kurį įrašo (tarsi papildomas podcast). be Sarah ir Jason dar yra Sarah vyras John, kuris yra kineziterapeutas ir atsako į su tuo susijusius klausimus. Jie kas antrą dieną paskelbia Work out (treniruotę), kuri susideda iš apšilimo, sunkaus kėlimo (tik vieno iš keturių pagrindinių), met con (metabolic conditioning-metabolinė treniruotė- tai trumpa, iki 10 min, intensyvi treniruotė), tempimo pratimų bei mobilumo gerinimo (savimasažo, sąnario amplitudės gerinimo). Tad apimamos visos pagrindinės mankštos sritys. Kardio-ne, vaikščiojimui-taip. Bet kardio sulauks mano atskiro straipsnio apie tai, kodėl tai yra blogis, kuriuo aš pati užsiėmiau metų metus.  Treniruotės vyksta ne daugiau 4k./sav. ir prisideda kasdienis vaikščiojimas bent po valandą.

Sunkiausia dalis ta, kad nors tavo klausimai apie sportą, mitybą ir sveikatą atsakyti, forma kritikuojama,  forume turi puikią palaikymo komandą ir gali rašyti įrašus apie savo mitybą ir treniruotes, bet trenerio šalia tada, kada sunkiai keli ir taip sunku išlaikyti gerą formą, nėra, tad labai daug atsakomybės sau. Lygiai taip pat reikia išspausti iš savęs maksimumą darant metcon'us, kam reikia pasiryžimo. Kaip sako Jason- įsivaizduok, kad aš stebiu ir galiu bet kada liepti daryti greičiau, geriau.

Kol kas tikrai smagu. Sunkus kėlimas susideda iš keturių kėlimų: štangos stūmimo, pritūpimo su štanga, štangos stūmimo gulint, štangos atkėlimo nuo žemės. Jie rotuoja-t.y. per vieną treniruotę darai vieną kėlimą. Kiekvieną kitą kartą darant tą pratimą didini svorį, bet mažini pakartojimų skaičių iki lieka vienas pakartojimas ir sieki savo rekordo. Tuo tarpu metcon'ai kiekvieną dieną skiriasi.

Trys kartai per savaitę patenkina mano norą išlėkti iš namų, pabūti tarp sportuojančių žmonių ir pasportuoti pačiai. Be to, į treniruotę dažniausiai einu pėščiomis, tad dar ir pavaikštau. Keturių daryti nelabai noriu, nes kartą per savaitę vaikštau pas Miglę (kineziterapeutę) į mankštą ir masažą, kur ji mane pribaigia taip, kaip sunkiai pribaigtų metcon (nebent jį vestų Miglė).

Keletą mėnesių pažiūrėsiu, kaip rezultatai, nes su Body By Science nukentėjo mano svorio atkėlimas, bei prisitraukimai, nors štangos stūmimai bei pritūpimai net pagerėjo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą